Asi VYRESENO: Program na 'rizene' pripojeni k internetu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Červen 28 13:50:50 CEST 2001

Petr Zapadlo napsal:
> Proc vam neprijde uplne ciste?

 Protoze bud kontroluji existenci souboru jednou za minutu (dlouho) a pak
zbytecne cekam, nez server zjisti, ze se ma pripojit, nebo provadim kontrolu
treba kazdou vterinu a pak ten server nedela nic jineho.

Karel Dudasek napsal:
> Hledej 'dial'.

Diky, jak malo staci, aby clovek nasel co hleda - staci spravne klast
dotazy.

Nasel jsem LineControl (driv se to jmenovalo DialControl). Podle obrazku a
popisu je to presne to co hledam. Server bezici na Linuxu, klienti pro
linuxovou konsolu, KDE a Windows. Dokonce to snad zvlada generovat nejake
statistiky pro zobrazeni http serverem.
Ted to jen otestovat v praxi.

Diky vsem, co se ozvali.

S pozdravem Zdenek Bohm