vypnuti xterminalu

Michal Sviga dama na centrum.cz
Pátek Červen 29 02:37:42 CEST 2001

Mam malou sitku se serverem a nekolik xterminalu.
Server je RH 7.0 a stanice jsou ruzne verze RH.

Mam nastaveno prihlasovani v KDE a mozna jsem to vyresil spatne, ale
automaticky start X jsem udelal pridanim
"X -query server" do startovaciho scriptu rc.local.

Vse probiha OK, problem je jen s vypinanim xterminalu. Kdyz se da odhlaseni
a pak vypnuti, tyka se to serveru a vypne se server. Jak zajistit shutdown
celeho pocitace klienta? Musi to ale byt pro normalni uzivatele.

Pak mam jeste jeden dotaz. Ma nejaky vyznam (pro zrychleni) vlastni
kompilace Xserveru?
Nebo jinak, optimalizace ceho by zrychlila a snizila pametove naroky
grafickeho prostredi (KDE)?
Na co je treba pri takove kompilaci dat pozor, existuje nekde navod?

Michal Sviga