Nejde root -Vyreseno-Zaver

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Středa Červen 27 21:28:31 CEST 2001

Zdravim vsechny

Takze abych to uzavrel a zbytecne tady nezatezoval konferenci.
Predkladam vysledek:

1/ Duvod proc nejel root byl ten ze masina byla hacknuta. Byly
to defaultne nainstalovany RH6.1. Byly upraveny dva demony,
login a v /etc/securetty chybel radek "console"

2/ To ze to melo zustat hacnuty tak za to ja nemohu. Za to muze
vedeni. Kazdopadne po me druhe variante pristoupily na dokonalejsi
reseni a tim je novej pocitac a mnou zabespeceny rh7.0.

3/ Problem startu 35 minut nebyl jaksi vyresen.
Resil jsem ho v osobnim volnu a mam prekvapivy vysledek

a) Prvni navrh reseni (bohuzel nevim od koho ale dekuji) Zrusit
moduly a vrazit je primo do jadra a moduly uplne zdrusit.
- Mno nevim nejak to jaksi nefungovalo start byl porad stejne
dlouhej.
b) Second navrh od Miroslava Petricka
Spise bych vyhodil prikaz "depmod -a" ze startovacich skriptu.
- Je to docela zvlastni ani tohle reseni vubec nepomohlo

Dekuji vsem za pomoc a podporu

Zejmena dekuji Evicce bez ni bych to nezvladl :)

S pozdravem Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i