Nejde root -Vyreseno-Zaver

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 22:28:15 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, linux.cz confera wrote:

> [...]
> Predkladam vysledek:
>
> 1/ Duvod proc nejel root byl ten ze masina byla hacknuta. Byly
> to defaultne nainstalovany RH6.1. Byly upraveny dva demony,
> login a v /etc/securetty chybel radek "console"
>
> 2/ To ze to melo zustat hacnuty tak za to ja nemohu. Za to muze
> vedeni. Kazdopadne po me druhe variante pristoupily na dokonalejsi
> reseni a tim je novej pocitac a mnou zabespeceny rh7.0.
>
> 3/ Problem startu 35 minut nebyl jaksi vyresen.
> Resil jsem ho v osobnim volnu a mam prekvapivy vysledek
>
> a) Prvni navrh reseni (bohuzel nevim od koho ale dekuji) Zrusit

Můj.

> moduly a vrazit je primo do jadra a moduly uplne zdrusit.
> - Mno nevim nejak to jaksi nefungovalo start byl porad stejne
> dlouhej.
> b) Second navrh od Miroslava Petricka
> Spise bych vyhodil prikaz "depmod -a" ze startovacich skriptu.
> - Je to docela zvlastni ani tohle reseni vubec nepomohlo

Teď mě ješťe napadlo když jsem začínal a změnil jsem jméno PC tak se mi
taky stalo že PC zatuhlo na několik minut a měl to na svědomí sendmail
který potřeboval změnit konfiguráky s jiným jménem PC.

Nedělá to tedy nějaký démon který se spustil chvíli před tím depmod.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne