Problemy s kvt/konsoli

Bohuslav Říha riha na schulte.cz
Pátek Červen 29 07:36:55 CEST 2001

Dobry den,
  s RH 7.0 se mi nainstalovaly 2 terminaly, KVT a Konsole.
  Konsole se mi zda lepsi a rad bych ji pouzival, bohuzel se mi nedari  nastavit cesky font. V archivu jsem cetl, ze mam upravit soubor fonts.aliases u danych velikosti fontu na 8859-2 (bylo tam 8859-1). Upravu jsem provedl a restartoval X-ka, ale nic se nezmenilo. Muze mit nejaky vliv to, ze se hlasim pres VNC? (Konsole 0.9.11)

  Zkousil jsem tedy pouzivat KVT, bohuzel zde me zase zlobi numericka klavesnice - v terminalu samotnem mi jde dobre, ale jakmile v nem pustim aplikaci (napr. Vim), misto cislic mi to pise znaky (s, r, q, v, u...). K podobnemu problemu jsem nikde na internetu nic nenasel. Mam Kvt-1.1.1.1.

Diky, B. Riha.