Koupe PC pro provoz LINUXu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 29 17:58:25 CEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001, Martin Landa wrote:

> Dobry den,
> uvazuji o koupi nejakeho PC a chtel bych na nem provozovat Linux. Nekde jsem
> cetl, ze Linux podporuje jen otevrene technologie a ne kazde PCI zarizeni
> pod Linuxem beha. Existuje nejaky seznam podporovanych PCI, AGP, a jinych
> periferii? Prosim Vas jestli nekdo nejaky ten seznam ma, tak mi ho zaslete
> na muj soukromy e-mail: martin.landa na pvt.cz (nemam pristup na WEB). Ale budu
> vdecny i za nejake ty odkazy jak na ten seznam tak i na ovladace.

Třeba hardware.penguin.cz je tam seznam co běhá pod linuxem.
Jinak pokud ho chcete pro linux tak to taky uveďte když ho budete kupovat
a ať se stará prodejce. (Ať taky ví že existuje něco jiného než win :-) )

Prostě si zjistěte co je ve vašem vyhlédnutém počítači a pak se můžete
zeptat zda to bude chodit.
Pozor si dejte na zvukovky a grafické karty, a žádný winmodem ty v žádném
případě nekupovat.

> Diky Martin

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne