Promise FastTrack100 linux driver

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Červen 29 14:17:17 CEST 2001

> == 29/06/01 13:36  Bukovansky na atcomp.cz ==
>
> Z ftp.promise.com se daji stahnout binarni verze modulu pouze
> pro RH6.2 a 7.0 (tusim).
> Pri trose snahy se to da narvat i do vlastniho jadra rady 2.2
> (ja to kdysi delal pro 2.2.18).

Jo, diky, vrhnu se na to... Ovsem nejdrive to tam musim nejak dostat...

> Vice info hledejte na groups.google.com.
>
> Ted nedavno jsem si vsiml experimentalni podpory v 2.4.5-acX,
> uvidime jak to pujde dal. Pokud mate na to odvahu, dejte
> pak vedet jak to vypada v praxi.

Vyzkousim, ale pokud se mi to podari zkompilovat, tak doufam,
ze to bude chodit...

Nejlepsi je na webu Promisu to, ze tam Linux jako by vubec neexistoval...

> Pokud byste mel moznost si vybrat, doporucuju radice 3ware
> (sorry, za reklamu, to jsem fakt nechtel, ale tusim, ze to
>  distribuuje prave vase firma :)

Jo, distribuuje... :o) A jsou bozi (i ta cena ;-P )

Prave ze ta moznost neni, je to 1U server do racku...
Je to takove vsechno naplocho, 2x PIII-800/133,
celkem 10 ks 4cm vetracku... No, je to silene...

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)