jak ziskat charset z LC_CTYPE?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 29 18:11:56 CEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001, Jan Kasprzak wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	potreboval bych mit moznost ziskat nazev charsetu na zaklade
> aktualnich locales (konkretne LC_CTYPE). Jde mi o to, abych podle tohoto
> locale mohl v X11 aplikaci vybrat font s maskou (napriklad -*-...*-iso8859-2).
> Jak se tohle udela?

Pokud se nepletu tak locales jsou nastavené v proměnných, takže jednoduše
přečtu proměnnou a podle toho co v ní je tak můžu udělat co chci.
Taktéž musíme skontrolovat LC_ALL a LANG.

--------

echo $LC_CTYPE
echo $LC_ALL
echo $LANG

if [ $LC_CTYPE=="cs_CZ" ] .......

> -Yenya

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne