jak ziskat charset z LC_CTYPE?

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Červen 29 16:48:32 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>         potreboval bych mit moznost ziskat nazev charsetu na zaklade
> aktualnich locales (konkretne LC_CTYPE). Jde mi o to, abych podle tohoto
> locale mohl v X11 aplikaci vybrat font s maskou (napriklad -*-...*-iso8859-2).
> Jak se tohle udela?

man nl_langinfo, parametr CODESET.

Ale bacha - aby bylo mozne pripojit vraceny retezec na konec nazvu
fontu, casto je nutne ho nejdrive "trochu upravit". Vyznam "trochu
upravit" ovsem bohuzel neni blize definovan...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science