Program na 'rizene' pripojeni k internetu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červen 29 23:20:30 CEST 2001

On Thu, 28 Jun 2001, Petr Šobáň wrote:

> Já mám jednoduše připojování řešené přes www server kde klepne na ikonku
> připojit a uživatel se připojí - pokud není PC připojeno připojí se.
> Po klepnutí na odpojit se odpojí a pokud jsou všichni odpojeni zavěsí se
> modem.
> A k tomu že se někdo neodpojí? Jednoduše mu ty impulzy naučtuji je to jeho
> problém, u telefonu taky společnost nezajímá že jste sluchátko nepoložily.

<joke>
a jeje, asi mate kancelare plne zen, ktere to nepolozily^^^^^^^^^^^^^^^
a patrne predpokladate, ze muzum by se to nestalo. jeste, ze zijete v
cechach, ve statech by vas feministky ukamenovaly.
</joke>

>  		echo "Pokud si myslíte že je zde něco špatne kontaktujte
správce - soban na centrum.cz"

jak cas muzou kontaktit, kdyz se nesmi pripojit ;-)) ? mozna by tam bylo
vhodnejsi tidlifonni cislo

bye

Vanous
Petr Vanek