Program na 'rizene' pripojeni k internetu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 30 11:25:50 CEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001, Petr Vanek wrote:

> správce - soban na centrum.cz"
>
> jak cas muzou kontaktit, kdyz se nesmi pripojit ;-)) ? mozna by tam bylo
> vhodnejsi tidlifonni cislo

Protože:

1. Můj smtp server pro poštu je k dosažení i bez spojení s internetem.
2. Ta má adresa je ma místní síti, takže je k dosažení pořád, smtp ji
přeloží na místní petr na internet.
3. I kdyby ji nepřekládal tak se PC automaticky připojí a odešle poštu do
internetu sám v 6:10 a 19:10 anebo pokud je nějaké spojení ppp tak ihned.
4. Není problém aby za mnou uživatelé přišli zabouchat na dveře, bydlím
vedle 100m ve vchodě.

PS. Prostě je to pro pár místních PC - kamarádi - sousedi. Samozřejmě
kolem jsou další stránky které zobrazují zda jste připojen, délku atd...
Prostě každý ať si to ušije podle vlastních představ, byla to pouze taková
nápověda (pro b...e) jak to řešit každý trochu zdatnější uživatel si může
napsat svoje.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne