PC486 + linux Re: jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červen 29 23:27:50 CEST 2001

On Thu, 28 Jun 2001, Petr Šobáň wrote:

> Já mám linux na 486DX4 120Mhz + 32M ram + 1,2G HD, ale do nedávna jsem tam
> měl pouze 120M hardisk. Samozřejmě nemám tam žádné Xka i když i tady běží.

asi budeme muset doplnit databaze na linuxcounter.org. ja bych tam musel
doplnit krome par dobrych masin i nekolik triosmsestek, na kterych jsem
docela zavisly. mit tak 1.2Gb, tak tady ty xka jedu jak drak. myslim ale,
ze nejsem sam, kdo je az tak moc nepotrebuje.

<noflame>
#cat /proc/cpuinfo

processor	: 0
cpu		: 386