OT: Radiolokator (Re: jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat)

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Sobota Červen 30 09:38:03 CEST 2001

Dne Po, 25 čen 2001 jste napsal(a):
> Již tady bylo řečeno, že čím je delší kabel, tím vzniká vyšší kapacita.
> Kapacita se ve vyšších frekvencích chová jako zkrat. To znamená nižší
> rychlost. Dále: pokud zapnu PC, dojde k napěťovému skoku 0->cca 15V,

Trochu mi to pripomina postup na 100% ekologickou likvidaci radioaktivniho odpadu:

Radioaktivni odpad ("radio-odpad"), napr. z Temelina, se preveze do opustene
rafinerie. Nahazi se do tanku a rozpusti se v nekolika tisich hektolitru rumu, cimz
vznikne tzv. "radio-rum".

Potom se priveze mobilni radio-lokator. No, a radio-lokator vyloka vsechen
radio-rum... a je to vyresene.

A podobne se to ma s tim "zkratem" na seriovem kabelu.

Ja bych spis veril tem inzenyrum, co vyvinuli RS232 (vcetne kabelu) na vzdalenosti
do 15m a ty D/A prevodniky bych nechal byt. Mimochodem, RS232 je vlastne
jednobitovy D/A-A/D prevodnik s par funkcemi navic. A RS232 ("krok" cca 9-12 V) je
odolnejsi proti sumu nez klasicky A/D (krok 0,000-nic).

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;