jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Červen 27 07:55:51 CEST 2001

> Tak vzorecky po me nechtejte. Preci uz jsem nejaky ten patek ze skoly
> :))

uz len tak co si pametam tak je to priblizne:  bulhar*povrch/vzdialenost

pri dvoch kablikoch vedla seba je velmy maly povrch a pri tej
vzdialenosti sa o kapacite hovorit neda vedsi problem je z indukovanym
napetim (to ti spaly seriak ak to netienis) a z odporom vodicou ale pri
velkosiach do 30m je strata na drote pri tychto prudoch zanedbatelna
(vdaka velkej tolerancii vstupou)

> Ano, pomoci tohoto prevodniku by to slo. Ovsem ja reagoval na to, ze
> pomoci zvonkoveho dratu a bezneho RS se to bude chovat podivne ...

ja to mam natiahnute na telefonnom drate: zem,rx,zem,tx a neroby to
problem.

> Ano, lze koupit nekolik sitovych karet, ale potom se musi koupit
> kabel. Ale stinenou dvoulinku pro analogovy prenos na doma dost lidi,
> zvukovku taky, a prece neni treba, aby byla zapojena jenom pro prenos
> dat. D/A,A/D prevodnik ma doma snad kazdy.

:) si optimista tak vravys ze D/A A/D prevodnik ma kazdy? tak by som rad
videl nech sa prihlasi niekdo kdo ma doma prevosnik A/D D/A a nieje to
zvukovka. (ja mam ale neviem ci este funguje)

A navyse jediny sposob ako bespecne a presne preniest data analogovou
cestou je frekvencna ci nejaka podobna modulacia.

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa za nas nemusel hanbit.