vyplati se swap na extra disku?

Čtvrtek Březen 1 11:43:19 CET 2001

> Odzkouseno na mem 135 MB Maxtoru a oba disky byly velice tiche a neaktvini
> (sem tam za cas swapne - v pohode to stiha (pio3))

	S timto opravdu velmi nesouhlasim PIO mode 3 na solo kanalu vs. UDMA33
swap na tom samem disku mi jednoznacne vysel pro druhou variantu (prace
v X-sech pri 128 a pozdeji 256MiB SDRAM 100MHz), ac jsem z duvodu mista
tu prvni nejakou dobu pouzival. Mozna je to diskama, moje zkusenosti
jsou se 170 - 210 MB Seagate a Maxtor.

V soucasne dobe je system o dost citelne rychlejsi na IBM DTLA 30 GB na
UDMA33 a swapu na tom samem disku pri 256MiB SDRAM 100MHz. Pravda,
pohral jsem si s hdparam dle toho, co jsem tu prezentoval minuly tyden.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno