kde2.0 na 486DX133

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 2 18:06:25 CET 2001

On Fri, 2 Mar 2001, Dzurbala Juraj wrote:

> Zdravim,
>
> chcel by som pouzivat konqueror (lokalne - bez pripojenia na inet) ako www
> browser na 486DX133. Bolo by to unosne na takejto masine ?

Myslím že ne.

Mám 486DX4 120Mhz 32M ram a okna jsem tam po vyskoušení zavrhl.

I když při vice ram a pouze s 256 barvama by to snad mohlo běžet, ale bude
to pomalé, ale možná pouze pro zobrazování stránek www by to mohlo stačit.

PS. Nejsem příznivcem windows, ale tam by snad bylo lepší nainstalovat
win95 a IE 4 na prohlížení www by to bylo lepší - z důvodu IE 4.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.