kde2.0 na 486DX133

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 5 08:06:31 CET 2001

> Myslím že ne.
>
> Mám 486DX4 120Mhz 32M ram a okna jsem tam po vyskoušení zavrhl.

ja som behal v X-och na horsej masine a bez problemova a to este z tym
zracom netscape.

> I když při vice ram a pouze s 256 barvama by to snad mohlo běžet, ale
> bude to pomalé, ale možná pouze pro zobrazování stránek www by to
> mohlo stačit.

tu zalezi na grafike ja som mal S3Trio64v+ a v pohode 800x600 16bit
hlbka neskor woodoo rush 2Mb + at3d 4Mb a vsetko v pohode este som mohol
aj experimentovat z openGL (mesa)

> PS. Nejsem příznivcem windows, ale tam by snad bylo lepší nainstalovat
> win95 a IE 4 na prohlížení www by to bylo lepší - z důvodu IE 4.

keby tam nechcel davat KDE ci Gnome tak bi stacili len kniznice a slo bi
to i na takejto masine.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s