WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Libor Mitrenga libor.mitrenga na swh.cz
Pátek Březen 2 19:41:59 CET 2001

Vazeni panove,

je dokazane, za na urcitych pracovistich se diky vypocetni technice a
brouzdani po Internetu vyrezne snizila produktivita prace :)

Bohuzel je to tak, a prispel k tomuto stavu jak Linux, tak Windows...

Jinak si myslim, ze Windows je dneska skutecne lepsi nez "nejakej" Linux co
se tyka poctu aplikaci a podpory komercnich firem. Ovsem fandim Linuxu, ktery
alespon diky stabilite castecne zvysuje vykonnost pracovniku (nemusi neustale
rebootovat a prepisovat rozepsane a neulozene dokumenty ve Word a Excel a
neni treba OS preinstalovavat cca 1 - 2 x do roka), ze bude mit v blizke
budoucnosti srovnatelne mnozstvi aplikaci. Navic si myslim, ze i pro Win$ i
pro Linux je dobre, kdyz existuje "konkurecni" produkt.

PS. Komunita lidi kolem Linuxu se mi libi ze si dokazou poradit, pokecat i si
pekne od plic zanadavat. Na takovouto komunitu lidi, kterym by skutecne neco
o neco slo, jsem ve svete Win$ nenarazil a myslim si, ze to je diky tomu, ze
si vsechny komercni firmy snazi svoje "vytvory" drzet pod poklickou).

Davam si X trestnych bodu a jiz mlcim a nebudu psat hloupe e-maily.

Libor Mitrenga