WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Březen 2 21:19:22 CET 2001

On 2 Mar 2001 19:37:28 +0100, Libor Mitrenga wrote:

: PS. Komunita lidi kolem Linuxu se mi libi ze si dokazou poradit, pokecat i si
: pekne od plic zanadavat. Na takovouto komunitu lidi, kterym by skutecne neco
: o neco slo, jsem ve svete Win$ nenarazil a myslim si, ze to je diky tomu, ze
: si vsechny komercni firmy snazi svoje "vytvory" drzet pod poklickou).

To je nezmysel. Navstivil som niekolko skoleni pre M$ produkty,
pre rozne technologie existuju rozne user groupy (kolega
chodieva na stretnutia COM user group), momentalne (kedze
som pomerne cerstvy majitel masiny Pocket PC), sledujem
vsetky dostupne informacne zdroje o nich a su to taki
isti ludia, ako linuxaci - poradia, pokecaju, aj si
zanadavaju (a to by ste sa divil, ako vedia nadavat
ludia, ktori napisali o danych produktoch vyznamne
knihy a clovek by skor cakal, ze budu produkt
vychvalovat do neba :-)).

Na uvazenie je skor opak - kym linuxaci napadaju M$ pri
kazdej prilezitosti, M$ svet Linux viac-menej ignoruje
(nejaky ten trolling ako tento thread sa samozrejme
najde vzdy). Mozno preto sa Vam zda, ze to nie su
ludia, ktorym o nieco ide.

Zdravi
--
                               Stano