pomalost LINUXU

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Březen 2 08:08:07 CET 2001

On 1 Mar 2001 20:39:32 +0100, Gilhad wrote:

:> Toto je pravdu povediac dost naivny pristup. "Urob si sam" nefunguje,
:> ak chcem robit intranety, nemozem si najprv naprogramovat vyvojarske
:> nastroje a potrebne kniznice. Kym Vy smolite, konkurencia zaraba...

: Staci pouzivat existujici nastroje ....

Ano? Tak s cim pod Linuxom pohodlne navrhnem schemu databazy,
ku ktorej to moje riesenie pristupuje, urobim nejaku flash
animaciu, ktoru zakaznik nutne na stranke chce mat, urobim
nejake zaujimavejsie dynamicke HTML a.p.?

: JA delam internetova reseni na Linuxu (a do toho pocitam i veci jako
: obrazove galerie ...)

Mohli by ste mi poslat (pripadne sukromne) linky na niektore
Vami vytvorene sites? Celkom rad by som sa pozrel.

Z inej spravy:

> No, ja to vetsinou nepoznam, browsim s vypnutym JS, vypnutymi obrazky a
> zakazanymi cookies - Je zajimave, ze stejne skoro vsechny stranky i tak
> fungujou, jen se mnohem rychleji natahujou a mnohem mene obtezujou ...

No, akurat ze peniaze sa bohuzial tocia tam, kde so zakazanymi
cookies nevybavis nic :-(

Produkty predava vizualne pekny web, nie technicky elegantne
a usporne riesenie. Zrovna vcera sme mali vo firme prezentaciu
konkurencnych produktov a nad par obrazovkami sa rehotalo cele
vyvojarske oddelenie. Bohuzial, obchodnici nas rovno usadili...

Zdravi
--
                                     Stano