pomalost LINUXU

michal.spacek na deltaes.cz michal.spacek na deltaes.cz
Sobota Březen 3 14:17:19 CET 2001

> Ano? Tak s cim pod Linuxom pohodlne navrhnem schemu databazy,
> ku ktorej to moje riesenie pristupuje, urobim nejaku flash
> animaciu, ktoru zakaznik nutne na stranke chce mat, urobim
> nejake zaujimavejsie dynamicke HTML a.p.?

takova mala poznamka - flash je produkt, ktery je drzen jednou firmou.
A zalezi na ni, kam to da.
Takze o tom bych nemluvil.
svg bude pekna nahrada, ze se neco pro nej udela. ALe to bude jeste
nejakou dobu trvat.

Dybamicke html - no problem - mozilla a treba javascript a udelate co
chcete. Kdyz chce nekdo klikaci veci a pritulne rozhrani, bude mit hodne
kodu. Myslim, ze moznosti je dost a dost.

sKim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX