problem Wake-ON-LAN a 3C905B

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Sobota Březen 3 21:13:46 CET 2001

Zdravim,

mam problem s WakeOnLAN u sitove karty 3C905B.
Problem je v tom, ze po poslani "magic" paketu karta proste pocitac
neprobudi. Mam jadro 2.4.2. Karty jsem zkousel 2 ruzne kusy z ruznych serii.

S kartou planet s chipem RealTek 8139A funguje vse bez problemu.
Vyradil jsem tedy problemy s Motherboardem, biosem, zdrojem a softwarem na
posilani "magic" paketu. Myslim si, ze je problem v driveru 3c59x.c, ktery
provadi inicializaci registru karty. Bohuzel nejsem programator, takze
nejsem schopen overit si svou domnenku.

Nevi nekdo co s tim?
Funguje to nekomu?

Pavel Ruzicka