problem Wake-ON-LAN a 3C905B VYRESEN

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Březen 5 19:00:17 CET 2001

Zdravim,

> mam problem s WakeOnLAN u sitove karty 3C905B.
> Problem je v tom, ze po poslani "magic" paketu karta proste pocitac
> neprobudi. Mam jadro 2.4.2. Karty jsem zkousel 2 ruzne kusy z ruznych
> serii.

uz je to vyreseno. Driver 3c59x.c, ktery je soucasti jadra 2.4.2 ma
vypnutou podporu WakeOnLAN, protoze zpusobovala nefunkcnost site.

Pomuze stahnout posledni verzi driveru ze stranek autora:
http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/

Potom se musi zapnout v modules.conf toto:
options eth0 enable_wol=1

Nyni sem si splnil svuj sen, ze si na dalku zapnu pocitac pripojeny k siti,
sshckem se pripojim, stahnu co chci a pocitac zase vypnu...

Pavouk