XFree 4.0.2 + nvidia?

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Neděle Březen 4 08:33:58 CET 2001

On 4 Mar 2001, rad0 misovic wrote:

> Mam nainstalovane openGL kniznice od Nvidie, mam urobeny aj spomenuty
> symlink, napriek tomu mi q3demo po spusteni zahlasi:
>
> ----- R_Init -----
> ...setting mode 3: 640 480
> Using XFree86-VidModeExtension Version 2.0
> XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
> XFree86-VidModeExtension Activated at 640x480
> Couldn't get a visual
> ...WARNING: could not set the given mode (3)
> /etc/ld.so.conf or current dir: /usr/local/games/q3demo/libMesaVoodooGL.so:
> cannot open shared object file: No such file or directory
> failed
> [...]

Z podivnych duvodu se pokousi pouzit knihovnu pro 3dfx. Zkuste se podivat
do .q3a/demoq3/q3config.cfg, jestli tam nemate neco divnyho a zkuste to
smazat. Jinak je mozne, ze Vam nekde zustal nejaky zbytek Mesy a dela
problemy. Funguji Vam jine OpenGL aplikace? Zkuste si jeste projit to
HOWTO od NVidie.

--
Michal Kaspar

VSE Praha