XFree 4.0.2 + nvidia?

rad0 misovic rado na 2jane.atriaky.sk
Neděle Březen 4 16:47:23 CET 2001

No, zistujem, ze som bol privelky optimista :-) Samozrejme, ze som sa do
HOWTO nepozrel poriadne. Mam totiz kartu RIVA 128 a ta ma byt podporovnana
LEN xfree86 driverom nv_drv.o (to je modul do Xwin, alebo do jadra?) Takze,
ak tomu spravne rozumiem, OpenGL mi bude chodit iba pod X-kami?

Chcel by som sa teda spytat, akym sposobom mam rozumne vyrazit mesu zo
systemu, ked na nej zavisi kopa balikov. Momentalne ju mam totiz iba
rucne "preplacnutu" kniznicami od Nvidie.  A OpenGL akceleracia to zrejme
nie je, ked mi xscreensaver hlasi

Xlib: extension "NV-GLX" missing on display ":1.0"

Predtym, este za cias Xfree86 ver. 3.3.6 mi openGL chodilo v pohode na
aspon 16-bit.

Alebo mam vyhodit kartu a kupit si novsiu :-) ?

				diky za kazdu radu

					rat

pees. Mozno su veci, an kt. sa pytam, v nejakom HOWTO. Ak o nejakom viete
tak pls. sem s nim.

--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk

		 Don't drink and drive, smoke and fly!!!  :)