Bootovaci disketa linuxu

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Březen 4 16:13:26 CET 2001

> Aniz bych chtel byt osklivy, co se treba neomlouvat a zrovna se mrknout
> do archivu? Zadal jsem "bootdisk" a vyplivnul na me hned nekolik
> threadu.

> Predem neni zac, man mkbootdisk.

Tak jsem se taky podival do archivu a zjistil, ze to neni to co potrebuji.

Ja resim ciste bootovaci Linux, jako LRP, jenze, verze, ktera se mi vejde na
jedno FD ma blbe ppp (musi mit script).
A ta lepsi, na 1680 kB FD mi zase nechce bootovat po zapsani image.

Vzhledem k tomu, ze mkbootdisk chodi jen na nekterych distribucich
a v SuSe neni, ta bych to rad resil nejakymi obecnejsimi nastroji.
Treba rdev, jenze se mi nedari to nastavit tak aby to slo.

Diskete by mela mit MSDOS file system, po zavedeni se prepina na
RAMdisk a pak uz se rozbali instalace atd.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz