WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Kamil Valek kv na ub.cz
Neděle Březen 4 18:38:09 CET 2001

Kdyz se najde vhodny informacni system (podnikovy, pravni, ...), ktery napr.
bezi na Intranetu, tak bezny uzivatel (v nasem pripade urednik) k praci
potrebuje:
0. browser
1. napsat dopis
2. provest nejaky vypocet + graf
3. poslat mail
4. ???

Radeji dam penize za ktere bych si mel poridit Win+Office na nakup
takovehoto systemu, ktery si za URCITYCH OKOLNOSTI spustim pres Internet
napr. doma nebo na sluzebni ceste.

S pozdravem
Kamil Valek