IPV4 forward na RH7

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pondělí Březen 5 09:17:23 CET 2001

Praci cest...
----- Original Message -----
From: Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, March 04, 2001 3:04 PM
Subject: Re: IPV4 forward na RH7

> On 4 Mar 2001 13:16:08 +0100, hanusiak na sturak.sk wrote:
>
> : Daco som nasiel /etc/sysctl.conf a to net.ipv4.ip_forward = 1 ale tento
skript
> : nikto nikde nepusta.
>
> % grep sysctl.conf /etc/rc.*
> grep: /etc/rc.d: Je adresár
> /etc/rc.sysinit:action "Configuring kernel parameters: " sysctl -p
/etc/sysctl.conf

No dobre, no. Ale neberie to do uvahy pocet sietoviek, cize fw sa zapne aj
pri jednej sietovke, co je blbost. V rh6.1 to bolo vyriesene elegantne a
nabehlo to bez nejakych dalsich zasahov.
Mimochodom, nemate ten dojem, co mam ja, teda ze RH sa zacina podobat na M$
(aspon stupajucim poctom chyb na verziu)?
jh