IPV4 forward na RH7

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Březen 5 10:35:48 CET 2001

Juraj Hilovsky schrieb in Nachricht
<00ab01c0a54c$b506e780$32c0a0c2 na unipo.sk>...

>Praci cest...

A robote pokoj.

>No dobre, no. Ale neberie to do uvahy pocet sietoviek, cize fw sa
>zapne aj pri jednej sietovke, co je blbost.

Jednak to nicomu nevadi, jednak to az taka blbost nie je - staci ist
do internetu dialupom a mat maskaradu. To je v case rc.sysinit
trochu problem zistit.

Problemy som mal prave pri tej maskarade, kde az tcpdump
pomohol odhalit, ze chyba proxyarp a ten som nemal kam dat.
To ale mohol byt problem medzi klavesnicou a stolickou,
s maskaradou som sa bavil prvykrat v zivote.

>Mimochodom, nemate ten dojem, co mam ja, teda ze RH sa zacina
>podobat na M$ (aspon stupajucim poctom chyb na verziu)?

Ten dojem mam trochu tiez (aj ked 7.0 po aplikacii updates zase
_az_ taka zla nie je a zrovna 6.1, ktoru chvalite, bola myslim z tych
problematickejsich), ale skor celkovym pristupom, ako konkretne
chybami. Ale to uz tu preberane bolo a pokial chce clovek komercnu
distribuciu, prilis si nevyberie - jediny vaznejsi konkurent ma zase
M$-like pristupy v inych oblastiach.

Zdravi
--
                                               Stano