Kompilace kernelu s jiz kompilovanym modulem

Jan Kovář webmaster na novibra.cz
Pondělí Březen 5 09:11:15 CET 2001

Dobry den.
Pouzivam Raid radic, ktery je podporovan pouze v RH6.2 a 7.0. Ovladace jsou
dodany zkompilovane (aspon si to myslim)  pro tyto OS. Jsou tam tyto
soubory:
modinfo, modules.cgz, modules.dep, pcitable, rhdd-6.1, readme.txt
Chtel jsem kompilovat jadro 2.4.2. Zdrojaky pro tento radic v jadre nejsou.
Tak jsem napsal na hotline Promise, ze bych potreboval zdrojaky pro
kompilaci noveho jadra. Odepsali mi, ze zdrojaky neposkytnou, ze jsou
vlastnictvim Promise.

Muzete mi nekdo poradit, jestli by slo nejak udelat, abych mohl zkompilovat
nove jadro a pouzivat nadale tento raid radic? Je to ATA100 raid radic,
ktery se po puziti ovladacu tvari jako SCSI radic.

Je vubec neco takoveho, o co se snazim, mozne?

Diky

Jan Kovar