Kompilace kernelu s jiz kompilovanym modulem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 5 11:10:31 CET 2001

> Dobry den.
> Pouzivam Raid radic, ktery je podporovan pouze v RH6.2 a 7.0. Ovladace
jsou
> dodany zkompilovane (aspon si to myslim)  pro tyto OS. Jsou tam tyto
> soubory:
> modinfo, modules.cgz, modules.dep, pcitable, rhdd-6.1, readme.txt
> Chtel jsem kompilovat jadro 2.4.2. Zdrojaky pro tento radic v jadre
nejsou.
> Tak jsem napsal na hotline Promise, ze bych potreboval zdrojaky pro
> kompilaci noveho jadra. Odepsali mi, ze zdrojaky neposkytnou, ze jsou
> [...]

Pred casem jsem byl v podobne situaci se sitovkou. Vysledek: pokud mate
modul, ktery je prelozeny pro verzi jadra, ktere pouzivate, pak by melo
stacit soupnout tyto muduly do
/lib/modules/_verze_jadra/_patricny_podadresar a upravit modules.dep a melo
by to jit. Ja aspon takto svou sitovku uchodil k plne me spokojenosti.

S pozdravem Zdenek Bohm