Kompilace kernelu s jiz kompilovanym modulem

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 5 12:05:13 CET 2001

 Jan Kovář napsal:
> Dobry den.
> Pouzivam Raid radic, ktery je podporovan pouze v RH6.2 a 7.0. Ovladace jsou
> dodany zkompilovane (aspon si to myslim)  pro tyto OS. Jsou tam tyto

To znamena moduly pro konkretni verze jader rady 2.2.

> Chtel jsem kompilovat jadro 2.4.2. Zdrojaky pro tento radic v jadre nejsou.
> Tak jsem napsal na hotline Promise, ze bych potreboval zdrojaky pro
> kompilaci noveho jadra. Odepsali mi, ze zdrojaky neposkytnou, ze jsou
> vlastnictvim Promise.
> Je vubec neco takoveho, o co se snazim, mozne?

Me by velice prekvapilo, kdyby to slo.

Obcas byva problem pouzit modul napr. pro verzi 2.2.13 ve verzi 2.2.14.
Rozdil mezi 2.2 a 2.4 je obrovsky.

Budete si muset pockat, az Promise zkompiluje tyto moduly pro 2.4.x nebo
uvolni zdrojaky ...

s pozdravem

- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."