grep na binarni soubory nefunguje?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Březen 5 12:02:49 CET 2001

| Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na k-net.cz>

| Je to ten z RH 7.0CZ, mam pocit ze je to 2.4 a neco za tim.

Takze grep od verze 2.3 nefunguje. Verze 2.3 je mimochodem take prvni
verze, ktera je lokalizovana jiz primo ve zdrojovem balicku.

Funguje verze 2.2 (2.1 se mi nepodarilo nikde stahnout) a 2.0.

Rychlejsi nahrada grapu (ggrep-2.0) mi nesla na RH7cz zkompilovat (ze neco
neni typu INT).

Jenze vysledek neudavaji ve forme, jaka by byla vhodna - grer totiz neudava
prvni pozici bytu, ale zacatek radku v bytech. Tedy najit pozici retezce v
binarnim souoboru z commandline je grepem nemozne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications