Compaq Smart Array 2/P a Linux

Vladimir Vlach vlach na icq.cz
Pondělí Březen 5 12:10:01 CET 2001

Dobry den,
nemate nekdo zkusenosti se servery Compaq Proliant (mam 5500 4xXEON) s SCSI
RAID ARRAY 2/P radicem? Snazim se rozhodit RAID 5, funguje to, ale kdyz
provedu narocnejsi diskovou operaci (napr. cat /dev/zero >
/array/text.data), tak po par vterinach kernel vytuhne s hlasenim:

Unable to handle kernel paging request at virtual address cfe7761b
.... pokracuje vypis ....
EIP: 0010:[<c904b4fc>]
.... pokracuje vypis ....
Aiee, killing inerrupt handler kernel panic: Attemted to kill the idle task!
In interrupt handler - not syncing

Mam kernel 2.2.16smp.
Modul smart2 i cpqarray jsem zkousel zakompilovat i do jadra, ale nepomohlo
to - stale stejna chyba.
Precetl jsem si SCSI HOWTO a maji tam popsane, jak "vyhledat" problem dle
EIP. Zkousel jsem tedy vyhledat mensi cislo z System.map ale bohuzel tento
soubor neobsahuje zadne podobne cislo a vsechny zacinaji na 80....

: SCSI HOWTO :
: Take the hexadecimal number on the EIP: line, in this
: case 19c905, and search through /usr/src/linux/zSystem.map
: for the highest number not larger than that address.

Pri bootu:
cpqarray: Device e11 has been found at 5 0
Compaq SMART2 Driver (v 1.0.9)
Found 1 controller(s)
cpqarray: Finding drives on ida0 (SMART-2/P)
cpqarray ida/c0d0: blksz=512 nr_blks=33537600
cpqarray ida/c0d1: blksz=512 nr_blks=8380320

Diky za pripadne tipy - fakt uz si nevim rady :(
Vlada Vlach