tuhnouci debian

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Březen 5 12:31:53 CET 2001

Zdar. Rozchazim ted maly servrik na 486, 16 MB RAM. Nainstaloval jsem debian
2.2 (jadro 2.2.17), vsechno chodi, zadne problemy, az na jeden. Cas od casu
(nepodarilo se mi vypozorovat zadnou zavislost, snad jen ze to nastava kdyz
se chvili nic nedeje a obrazovka potemni) system prestane reagovat na
klavesnici, disk ze zastavi (zrejme, proste to ani nechrochtne), neodpovida
to ani po siti na ping. Jedine, co se da delat, je resetovat to tlacitkem na
bedne.

Netusi nekdo, cim to muze byt? Neverim moc, ze by to bylo jadrem, mam tu
debian 2.2 i na 386 a bezi v pohode.

Diky.

          Pavel Kraus
            CAA CR