minidistribucia

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 5 17:32:51 CET 2001

Martin Mokry <martin.mokry na nr.ubp.sk> wrote:
 : Dik za vsetky odpovede. Niektore mi pomohli viac, ine menej. Zabudol som
 : dodat ze dany par disketovy linux by mal byt vyuzivany hlavne na stahovanie
 : suborov na M$ Win disk z Neandrtal Technology servera, takze by to mala byt
 : akasi winrescue linux bootovacka (a ze linux je zly :). Je to pre pripad ze

 ja na podobne ucely bootujem zo siete, filesystem je na nfs serveri
 kde su ulozene image windowsovskych partitions a po nabootovani linuxu
 pustim script ktory urobi dd if=... of=/dev/hda1 a obnovi cele windows

 : by sa stalo nieco zle s Win diskom a bolo by ho treba formatovat aby som
 : nemusel otvarat kompy a vytahovat disky na skopirovanie instalaciek (kompy
 : nemaju CD), tak si ich len skopcim zo servera. A este na plnohodnotne
 : multiceloobrazovkove farebne a este neviem ake telnetenie a sekurselnje :)
 : Dosovsku bootovacku ktora by mala podobnu funkcnost asi nespravi ani Billy
 : Boy a keby aj aj tak by som ju nechcel :-).

pozri si qnx demo disketu (http://www.qnx.com/demodisk/) :-)

 : Takze este zopar pripomienok a otazok:

 :>  :  - mountovanie windoze sharov
 :>  smbmount ma okolo 250 KB u mna... trochu vela ale islo by to
 :>  (ak sa skompiluje bez zbytocnosti, a napriklad som si vsimol
 :>  ze je linkovany voci ncruses - to by ma zaujimalo preco)
 :>  :  - moznost prihlasit sa do Neandrtal Technology domeny
 :> (kvoli sharom)
 : ma smbmount moznost prihlasenia do siete ? totiz mame tu shary na user-level
 : permisions.

neviem, ale trocha by som sa cudoval keby nemal

 :>  :  - aby to cele fungovalo aj na kompe s 16 MB ram (neni
 :> uplne nevyhnutne)
 :>
 :> zrejme bude treba to cele tahat do ramdisku, povedzme 8MB na
 :> ramdisk  (cramfs) a
 :> 8MB pracovna pamat. Mne sa zakladny filesystem podarilo
 :> vtlacit do 9MB aj
 :> s xwindows a s aplikaciami typu mpg123, cize mohlo by to ist
 : Coze ? 9 MB s X, mpg123, a pod ... ? Mohol by si mi to poslat ak to este
 : niekde mas ?

http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/tomukas/

 :>  :  - aka by mala byt minimalna volna pamet (RAM - RAMDISK -
 :> KERNEL) pre system
 :>  : a aplikacie ?
 :>
 :>  2.2 kernel, libc2 celkom pekne funguje na 8MB RAM, ak je dost swapu
 :>  2.0 kernel a libc5 funguje pekne aj ak nie je dost swapu :-)
 :>  videl som 2.2 kernel a libc2 na pocitaci so 4MB RAM... islo to
 :>  celkom v pohode ak si clovek dal pozor aby napr nepustil midnight
 :>  commander viac nez dvakrat
 : Bez swapu by to neslo ? Ak vylucim jediny komp s 16 MB RAM (bugove pentidlo
 : so Sony Caddy CdRom ), najmenej co tu je je 32 MB. Btw. ktore kniznice su

 to pojde bez problemov aj bez swapu - ja obnovujem na 12MB bez swapu
 inac nie je problem si nejaky swap file urobit ked treba

 : novsie ? Libc5 alebo libc2? Podla cisla to vyzera na 5, ale podla narokov
 : zas na 2.

 libc2 - spravne som mal pisat glibc2, libc5 je povodna linuxovska libc
 (dnes uz mrtva), glibc pochadza od GNU

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |