minidistribucia

Martin Mokry martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Březen 5 15:51:53 CET 2001

Dik za vsetky odpovede. Niektore mi pomohli viac, ine menej. Zabudol som
dodat ze dany par disketovy linux by mal byt vyuzivany hlavne na stahovanie
suborov na M$ Win disk z Neandrtal Technology servera, takze by to mala byt
akasi winrescue linux bootovacka (a ze linux je zly :). Je to pre pripad ze
by sa stalo nieco zle s Win diskom a bolo by ho treba formatovat aby som
nemusel otvarat kompy a vytahovat disky na skopirovanie instalaciek (kompy
nemaju CD), tak si ich len skopcim zo servera. A este na plnohodnotne
multiceloobrazovkove farebne a este neviem ake telnetenie a sekurselnje :)
Dosovsku bootovacku ktora by mala podobnu funkcnost asi nespravi ani Billy
Boy a keby aj aj tak by som ju nechcel :-).

Takze este zopar pripomienok a otazok:

>  :  - mountovanie windoze sharov
>  smbmount ma okolo 250 KB u mna... trochu vela ale islo by to
>  (ak sa skompiluje bez zbytocnosti, a napriklad som si vsimol
>  ze je linkovany voci ncruses - to by ma zaujimalo preco)
>  :  - moznost prihlasit sa do Neandrtal Technology domeny
> (kvoli sharom)
ma smbmount moznost prihlasenia do siete ? totiz mame tu shary na user-level
permisions.

>  :  - aby to cele fungovalo aj na kompe s 16 MB ram (neni
> uplne nevyhnutne)
>
> zrejme bude treba to cele tahat do ramdisku, povedzme 8MB na
> ramdisk  (cramfs) a
> 8MB pracovna pamat. Mne sa zakladny filesystem podarilo
> vtlacit do 9MB aj
> s xwindows a s aplikaciami typu mpg123, cize mohlo by to ist
Coze ? 9 MB s X, mpg123, a pod ... ? Mohol by si mi to poslat ak to este
niekde mas ?

>  :  - aka by mala byt minimalna volna pamet (RAM - RAMDISK -
> KERNEL) pre system
>  : a aplikacie ?
>
>  2.2 kernel, libc2 celkom pekne funguje na 8MB RAM, ak je dost swapu
>  2.0 kernel a libc5 funguje pekne aj ak nie je dost swapu :-)
>  videl som 2.2 kernel a libc2 na pocitaci so 4MB RAM... islo to
>  celkom v pohode ak si clovek dal pozor aby napr nepustil midnight
>  commander viac nez dvakrat
Bez swapu by to neslo ? Ak vylucim jediny komp s 16 MB RAM (bugove pentidlo
so Sony Caddy CdRom ), najmenej co tu je je 32 MB. Btw. ktore kniznice su
novsie ? Libc5 alebo libc2? Podla cisla to vyzera na 5, ale podla narokov
zas na 2.

--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2