Instalace z HDD

Petr Benes benes na netservis.cz
Pondělí Březen 5 19:03:55 CET 2001

Zdravim vsechny,

muzete mi prosim nekdo pomoci se zdanlive trivialnim problemem?

Kdyz jsem instaloval Linux poprve tak jsem nabootoval primoz CD a nebyl zadny problem. Ted jsem ale chtel mit Linux i na PC bez CD-ROMky. Na Internetu jsem vycetl jak se vytvari bootovaci disketa a nabootoval jsem. Vse probihalo dobre az do chvile, nez se me instalator zeptal kde jsou umisteny baliky s Linuxem.
V nabidce jsem mel 2 moznosti a to:

dev/hda1
dev/hda2

Inst. Linuxu mam ve Windowsovem oddile na disku D: a nahrany je primo v
root.

Zkousel jsem snad vsechny moznosti jako jsou....
dev/hda1/RedHat/..at k RMPS snad ve vsech moznych kombinacich a stale se mi
vrace hlaska at zadam lokaci.

Muzete mi prosim poradit se zdanlive jednoduchym problemem?

Predem moc dekuji.

Petr Benes