Instalace z HDD

Úterý Březen 6 16:45:02 CET 2001

benes na netservis.cz (Petr Benes) writes:

> V nabidce jsem mel 2 moznosti a to:
>
> dev/hda1
> dev/hda2

Tady si vybirate filesystem. D: odpovida hda2.

> Zkousel jsem snad vsechny moznosti jako jsou....
> dev/hda1/RedHat/..at k RMPS snad ve vsech moznych kombinacich a stale se mi
> vrace hlaska at zadam lokaci.

Detaily si jiz nepamatuji, ale domnivam se, ze cesta k souborum se
vztahuje k vybranemu filesystemu, takze zadne /dev/hda2 se v ni
neuvadi. Zkuste uvest jmeno adresare s podaresarem RedHat (ve Vasem
pripade asi "/") nebo "/RedHat/RPMS". Kdyz to nepomuze, tak si
prectete instalacni prirucku - tam to urcite je popsane.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR