Konqueror

Peter Hanusiak hanusiak na sturak.sk
Pondělí Březen 5 22:50:01 CET 2001

On Mon, Mar 05, 2001 at 10:25:20PM +0100, David Sebik wrote:

> Zkuste v nastavení Konqueroru vybrat nějaký jiný font pro kódování
> iso10646-1 a nastavte si kódování na Automatické.
Obdobny problem mam v Kdevelop. Na browsovanie dokumentacie sa tu pouziva
s najvacsou pravdepodobnostou Konqueror. A tu tiez su niektore stranky
dokumentacie vykreslene s takym natiahnutym prerusovanym fontom. Jedine
nastavenie je tu "Nastavenie prehliadaca dokumentacie" A tu mozem vyberat
akykolvek font aj tak to ignoruje. Jedine na co reaguje je velkost fontu.
Su tu 3 moznosti maly,stredny a velky. Maly font je uz naozaj maly. Stredny je
ten posahany a Velky je zase neprijemne kockaty. Sranda je, ze ale Konqueror
(browser samostatny) frci v pohode. Je to bug alebo je nieco spatne s fontami?
Mam nainstalovane ISO8859-2 a klasicke fonty 75 DPI a v KDE 2.1 zapnutu
slovencinu.

		Hanus

Daląí informace o konferenci Linux