WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Jan Matis matis na hq.sk
Úterý Březen 6 08:06:56 CET 2001

> Na druhé straně, to o té snadné instalaci bych bral jako obrovské plus
> Windows.
ja si nemyslim ze instalacia poslednych verzii veducich distribucii su o
moc zlozitejsie ... len mam pocit ze davaju 'instalatorovi' o mnoho viac
slobody.
Ludia sice chcu jednoduche veci ale ked je niekam moznost kliknut a nieco
zmenit tak sa s tym radi hraju a potom sa zamotaju do svojho klikania a
pomenie aj to co by nemali a velmi rychlo sa dostanu k tomu ze "toto je
zlozita instalacia" pretoze to pokazia z vlastnej zvedavosti.
(napodobne konfiguracia X pocas instalacie .. ved co by som nepomenil
default hodnoty co mi dava install program ... )

cize podla mojho nazoru by riesenim bolo vytvorit workstation distribuciu
ktora ani nic ine nedovoli ... a iba so zakladnou sadou balikov a nie 20
alternativami na jednu vec ( pico | joe | vim | emac, pine | elm .... )
a nedovolit pocas instalacie ziadnu slobodu.

a tiez si myslim ze dost ludi metie multiuzivatelsky pristup aky ma linux.
bolo by dobre keby sa to podobalo na win 95/98 (myslim filozofiou pristupu
k uzivatelom) Toto ma dobre vyriesene napriklad linux mandrake .. da sa
tam nastavit niekolko hladin bezpecnosti (poznamka na okraj : zase
prilisna sloboda postacilo by : pouzivat hesla ? )

> Linux má jedinečnou příležitost, jak kvalitu obalit ovládáním pro
> cvičené opice a dosáhnout atraktivnosti. Stále to ještě není ono, i
> když je to skoro ono.
to je presne ono :) na druhej strane sa bojim, ze ked dosiahneme takoveho
stavu, tak sa stane to co v m$ svete : zrazu bude na mraky linux
administratorov ktori budu vediet jedine klikat.

s pozdravom Jan Matis