FW: Prechod na Wolverine (USB mys, SCSI Tekram 395U, zvuk VIA, li mit 1024 cyl.)

Jan Matis matis na hq.sk
Úterý Březen 6 08:50:24 CET 2001

> [...]
> lilo parametr lba32 - jenze jak - pri behu instalace? Nejsmutnejsi je, ze
> jsem vytvoril pri instalaci na zacatku disku /BOOT 50 MB ext2 oblast, a na
> zbytek 10 GB + swap 300 MB - cili vsechno bylo pod cyl. 1024. Nekolikrat
> jsem instalaci opakoval v gr./textu, automaticke deleni, rucni, vzdy jsem
> ale predtim vsechny vytvorene oblasti smazal. Nakonec jsem to vyresil
> bootnutim pres recovery mod a rucni upravou lilo.conf. Stejne se mi to zda
> trochu zvlastni, ze tohle nedela instalator a proc se to vubec deje?!?
co takto bug report redhatakom ?

> [...]
> PS/2 zasuvky - jinak mi nenastartoval instalator v grafice, jsem se tuhle
> mys snazil rozchodit v USB. Prekladal jsem jadra ze zdrojaku jak 2.4.2, tak
> i 2.4.0 abych vylocil vliv chyb v 2.4.2. Samozrejme jsem i upravil parametry
> Xek a GPM na /dev/input/mice - pokazde mi ale pri zavedeni bud GPM (nebo Xek
> kdyz jsem zakazal zavadeni GPM) vytuhla klavesnice - ledky na ni zacaly
> hodne zbesile blikat a mys nechodila. V SuSE 7 jsem mys rozchodil v pohode
> okamzite a funguje bez problemu. Mate nekdo nejaky napad?
skuste sa poziriet na rozdiel jadra v suse a v rh ... mam taky neisty
pocit .. pockat .. pozriem sa
a jjeeeeeje :))
linux-2.2.16-7.i386.rpm v suse 7.0
a ak spravne viem tak wolverine je rh 7.0 a ten ma predpokladam 2.4.x :)
toto by vam malo odpovedat aj na vase dalsie otazky ....cize bud sa vratte
ku kernelu 2.2 ( jednoducho si stiahnite z ftp.kernel.org a skompilujte co
potrebujete) alebo troska pootravujte developerov linuxoveho jadra :)