Ako na OpenLDAP

Jan Kurik kurik na amis.cz
Úterý Březen 6 09:04:20 CET 2001

Dne Po, 05 bře 2001 jste napsal(a):
> Ked uz sme pri tych klientoch. Niekde som videl slovne spojenie SAMBA LDAP
> ale nevenoval som tomu velku pozornost, takze neviem presne o co ide. Teda
> otazka znie je mozne nakonfigurovat sambu tak aby sa uzivatelia autorizovali
> pomocou LDAP?

  Kouknete se sem :

http://arena.sci.univr.it/~mami/tng-ldap/howto/howto.html#how_to_setup_openldap

  Je to teda o Sambe TNG. Normalni Samba 2.2 ma uz taky nejaky
experimentalni kod, ale nekde jsem cetl nejake HOWTO, jak to nastavit a
znamenalo to v prvni rade opatchovat ten LDAP kod v te Sambe. Takze
usuzuji, ze to chce jeste cas.

  Ja jsem to chtel pouzivat abych lidi a stroje v domene nemusel zadavat
( a synchronizovat ) na trech mistech ( LDAP, /etc/passwd,
/etc/private/smbpasswd ), ale protoze se to stejne musi udrzovat v
/etc/passwd, tak jsem to nechal byt.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>