Ako na OpenLDAP

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Březen 7 08:29:49 CET 2001

Dobry den,

Jan Kurik napsal(a):

>   Kouknete se sem :
>
> http://arena.sci.univr.it/~mami/tng-ldap/howto/howto.html#how_to_setup_openldap
>
>   Je to teda o Sambe TNG. Normalni Samba 2.2 ma uz taky nejaky
> experimentalni kod, ale nekde jsem cetl nejake HOWTO, jak to nastavit a
> znamenalo to v prvni rade opatchovat ten LDAP kod v te Sambe. Takze
> usuzuji, ze to chce jeste cas.

Na toto tema se pise i tady:

http://www.unav.es/cti/ldap-smb-howto.html

Je tam popis jak prace se sambou 2.x.x, tak sambou-tng, popis
pouziteho schematu, dulezita "well-known" SID pro Administratora
a guesta apod...

>   Ja jsem to chtel pouzivat abych lidi a stroje v domene nemusel zadavat
> ( a synchronizovat ) na trech mistech ( LDAP, /etc/passwd,
> /etc/private/smbpasswd ), ale protoze se to stejne musi udrzovat v
> /etc/passwd, tak jsem to nechal byt.

Existuje PAM modul, ktery, pokud se podari uzivatele uspesne overit,
mu vytvori ucet... Zkuste se podivat do dokumentace k PAM, pokud
byste ho nenasel, tak se ozvete...

Jinak prece neni problem pri vytvareni uzivatele v LDAP-u zavolat
nejaky skript a vytvorit ho i na linuxove masine, napr. i pres
ssh kanal...

> --
> Jan Kurik <kurik na amis.cz>

Zdravi