LyX a klavesnice

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Březen 6 14:08:25 CET 2001

Ty jo,
   zrovna vcera jsem se s tim pral, a nakonec jsem rezignoval prave kvuliva
tem hackum a carkam. Ale psat to takhle to mne tedy nenapadlo... Jinak -
zkus nainstalovat klyx, tam mi diakritika kdysi chodila. Jenom se mi ho
nepovedlo nainstalovat (mam taky RH 7.0), a tak jsem zkusil lyx, a kvuli tem
carkam jsem se na to stejne vybodnul.