LyX a klavesnice

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Březen 6 16:01:30 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001, Libor Kuffa wrote:

> rad bych se zeptal, funguji nekomu v LyXu 1.1.6fix1 pismenka s hackama primo
> z klaves 23456? Mne to funguje tak, ze zmacknu hacek a pak pismeno, ale
> clovek se obcas zapomene a nekdy z toho vznikaji trapne preklepy.
>
> Mam RH 7.0cz, KDE 2.1. Podotykam, ze LyX je jedine misto v systemu, kde tyto
> klavesy nefunguji.

LyX má vlastní mapování kláves. Nezapomněl jste to nastavit
v Nastavení->Klávesnice?

> Libor Kuffa

S pozdravem

              Marcel Kolaja, NLPlab alias H.E.L.L.
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
              "There's something stronger than me,
              there's something I don't wanna see."
                          Faith No More
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/