Linuxove noviny - leden/unor

Úterý Březen 6 18:23:04 CET 2001

On Tue, Mar 06, 2001 at 05:59:02PM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Vsechny ln.pdf jsou vzdy precteny acroreadem, nyni 4.05

Mozno celkom nezvladam acroread. Pri niektorych mi oznamil, ze je tam chyba
a odmietol mi ich zobrazit a pri niektorych tvrdil, ze je chyba vo fonte a
mohol som si pozriet len obrazky rozlozene po prazdnych strankach.

Niektore mi nezvladol ani arobat reader na Win. Bolo ich menej, ale predsa.
Tie mozno boli zle stiahnute. Neviem. Stiahol som si HTML verzie a mozem si
to prezerat ako chcem. Mozem si upravit vekost pisma bez toho aby som musel,
prechadzat zlava do prava papiera, pretoze sa cely nezmesti na obrazovku.

Pokial si to niekto chce tlacit, je pdf format namieste. Ale pre citanie sa mi
nezda ako najvhodnejsi.

Ak je problem len v case, treba povedat,  mohol by som sa toho ujat a vyrobit
ich. Ak bude k dispozicii nejaky zdroj. Toto cislo je tam tusim i vo verzii
tex, takze, tam by sa dal urobit nejaky program pre konverziu z tex do HTML.
K predchadzajucemu tam nie je ziadny zdroj. Z ps by som to nechcel generovat.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...