Linuxove noviny - leden/unor

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Březen 6 20:24:03 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001, Marian Cavojsky wrote:

> Mozno celkom nezvladam acroread. Pri niektorych mi oznamil, ze je tam chyba
> a odmietol mi ich zobrazit a pri niektorych tvrdil, ze je chyba vo fonte a
> mohol som si pozriet len obrazky rozlozene po prazdnych strankach.

Zrušit locales, unset LANG, unset LC_ALL a další pokud je máte nastavené,
potom si nestěžuje na fonty a znaky zobrazí.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.