suse 7.1 cz jadro 2.4 a iptables

David Hruska hruskad na centrum.cz
Úterý Březen 6 18:22:23 CET 2001

dekuji za odpoved
rpm -q iptables   -- nic to nenajde
jadro jsem nekompiloval, nainstaloval jsem to z yastu ..
na nic se me to neptalo
mozna by to sli pres modul
ja nesel
iptable_filter.o
iptable_mangle.o
iptable_nat.o
moc se jeste v linuxu nevyznam, tak mozna placam nesmysly

"Robert Vojta" <vojta na ipex.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20010306164219.A21936 na zuzana.cb.ipex.cz...