Linux, Kerberos a MS Certificate Services

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Březen 6 18:52:35 CET 2001

Dobry den,
chtel bych se zeptat, jestli nekdo z Vas nema zkusenosti s kombinaci
Linux, Kerberos a MS Certificate Services.
Tak trochu na vlastni triko nahrazuji WinNT4.0 server Linuxem
(Redhat7.0) v roli Primary Domain Controlleru a prave jsem se dozvedel,
ze nase organizace planuje zavedeni CA; coz by nebylo tak spatne, kdyby
neslo o Microsoft Certificate Services.
Nemate prosim predstavu, jestli se s tim muj Linux domluvi? Stacilo by
mi i jen postrceni spravnym smerem. Uz jsem volal kolegovi a ten mi
rikal, ze ta MS vec by mela snad? fungovat na Kerberosu, ale z Internetu
vim, ze MS Kerberos neni to same jako Linuxovy Kerberos od MIT.
Budu Vam vdecny za kazdou informaci.

Pouzivam:
Windows NT4.0 CZ klienty SP6
Linux Redhat 7.0 PDC server